ירי רקטות לעבר שדרות ואשקלון • צה"ל תקף עמדת חמאס בעזה

    קובי פינקלר, דוד לזר | צילום: אילוסטרציה No Comments on ירי רקטות לעבר שדרות ואשקלון • צה"ל תקף עמדת חמאס בעזה
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש שוגרה רקטות קאסם מרצועת עזה לאשקלון ולשדרות. באשקלון הרקטה יורטה בידי מערכת כיפת ברזל ולא נגרם נזק ואילו בשדרות נזק קל נגרם לאוטובוס חונה כתוצאה מרסיסים.
    כמו"כ, בשדרות, צוותים של מד"א פינו מספר נפגעי חרדה מהמקום, בהם אישה בת 40 שפונתה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון. היא סובלת מכאבים בחזה וצלצולים באוזניים עקב נפילת הרקטה בסמוך אליה. מצבה קל והיא מטופלת בחדר המיון.
    פלוגת עומר חדיד, שלוחת דאע"ש בעזה, לקחה אחריות על הירי. בתגובה תקף צה"ל הלילה עמדה של החמאס בעזה.

    גורמים בעיריית שדרות אמרו בעקבות הירי כי "אנו מצפים מראש הממשלה ושר הביטחון להגיב ביתר תקיפות כנגד ארגוני הטרור, ובראשם החמאס. יש כאן דפוס פעולה, אשר נועד לפגוע בתושבים בעיקר בזמנים רגישים כמו החגים. כך היה בפורים ובפסח וכך קורה עתה, בחגי תשרי".

    עוד הוסיפו כי "לא צריך לחכות שמישהו יפגע על מנת לשנות את המשוואה ואת חוקי המשחק. צריך לגבות מהחמאס, אשר אחראי על הנעשה ברצועה, מחיר כבד, על מנת שיחשבו מאתיים פעמים לפני שהם יורים עלינו קסאם. הטרור לא ישבור את תושבי העיר תושבי שדרות חזקים ומתורגלים במצבי חירום. לא ניתן להם לנצח אותנו בשום אופן".

    יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, אמר כי "חוסר הביטחון של אזרחי ישראל הוא מציאות חמורה שאסור להשלים איתה. מגיע לכולנו ביטחון בירושלים, בשדרות ובכל מקום בארץ. זה הזמן להפסיק את מרוץ הדיבורים והסיסמאות שמופרכות לאוויר, להפעיל את הכח שישראל יודעת להשתמש בו כדי להכות בטרור ולבצע מהלכים אזוריים ובינלאומיים שישנו את פני האזור".

    יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בעמוד הרשת החברתית כי "אין הרתעה מול הטרור בירושלים, אין הרתעה מול הרקטות מעזה, אין ביטחון לישראלים, אין ראש ממשלה בישראל!".



    0 תגובות